Skip to main content

Informácie o Cash Assistance_UNHCR

| COMIN | aktuality

UNHCR (Úrad Vysokého komisára OSN pre utečencov) oznamuje, že na Slovensku spracovalo platby pre rodiny zapísané v UNHCR a v programe materiálových potrieb Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny. Všetky fyzické osoby s účtom v slovenskej banke dostanú SMS s poukázanou sumou a pomoc bude k dispozícii 16. júna na ich účtoch. Pre tých, ktorí nemajú bankový účet, bude odoslaná SMS s podrobnosťami na vyzdvihnutie platby v spoločnosti Western Union, ktorá sa nachádza na poštách. Pozrite si odkaz s miestami pošty https://otvaraciehodiny.posta.sk. Príjemcovia budú mať 15 dní na vyzdvihnutie platby na ktorejkoľvek pošte od – počnúc 15. júnom.

Rodiny utečencov, ktoré nedostali platbu alebo SMS s podrobnosťami, aby si mohli vyzdvihnúť svoju pomoc, upozorňujeme, že UNHCR bude pracovať na vyriešení týchto problémov. Môžu osloviť prostredníctvom ktoréhokoľvek z nižšie uvedených kanálov. Upozorňujeme, že stačí iba jeden kanál, nie je potrebné zadávať viacero žiadostí: Kontaktujte horúcu linku +421 2 22 11 56 50 od pondelka do piatka od 8:00 do 20:00
Podajte sťažnosť online na odkaze https://enketo.unhcr.org/x/Hir52zYf alebo
Pošlite e-mail na adresu Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.

Môžu tiež navštíviť ktorýkoľvek z Úradov práce, sociálnych vecí a rodiny na Slovensku. Pozrite si miesta: https://www.upsvr.gov.sk/urady-kontakty.html?page_id=287

Viac informácií nájdete na: https://help.unhcr.org/slovakia/cash-assistance/.

information in English

We would like to inform that we have processed the payments in Slovakia for the families enrolled with UNHCR and in the Ministry of Labour, Social Affairs and Family materials needs programme. All individuals with Slovak bank accounts will receive the SMS with the amount transferred and the assistance will be available on 16 June in their accounts. For those without bank account, an SMS will be sent with details to collect the payment at Western Union located at the Post Offices. Please see the link with Post Office locations https://otvaraciehodiny.posta.sk.  The beneficiaries will have 15 days to collect the payment at any Post Office from - counting from 15 June.

For refugee families who have not received the payment or an SMS with the details to collect their assistance, please note that UNHCR will work to resolve these issues. They can reach out to through any of the channels below. Please note that only one channel is sufficient, there’s no need to make multiple requests:

  • Contact the hotline +421 2 22 11 56 50 from Monday to Friday from 08 AM to 08PM
  • Lodge a complaint online on the link https://enketo.unhcr.org/x/Hir52zYf , or
  • Send an e-mail to Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.

They may also visit any of the Offices of Labour, Social Affairs and Family in Slovakia. Please see the locations: https://www.upsvr.gov.sk/urady-kontakty.html?page_id=287

For more information please visit: https://help.unhcr.org/slovakia/cash-assistance/ .

With best regards,

UNHCR CBI Team

 
top